páči sa mi táto športovo elegatná zvláštna kombinácie, ale ja by som asi zvolila iné topánky, inak je to super! :)
love your style!! We can follow eachother on GFC/Twitter or FB if you want :)
wúú, mne sa to páči od hlavy po päty.
Super retro bunda!Kejmy ♥.
So cool outfit! :) Would you like to follow each other? http://dreameranete.blogspot.com/
Perfect! Great jacket! Well done! I am following you! Would you like to follow me back?xoxo
Love the hat- I just got one kinda like it but haven't worn it yet. Love it on you!
love the outfit!!!www.mychoicebysorana.blogspot.ro
Awesome boots.
páči sa mi táto športovo elegatná zvláštna kombinácie, ale ja by som asi zvolila iné topánky, inak je to super! :)
OdpovedaťOdstrániťlove your style!! We can follow eachother on GFC/Twitter or FB if you want :)
OdpovedaťOdstrániťwúú, mne sa to páči od hlavy po päty.
OdpovedaťOdstrániťSuper retro bunda!
OdpovedaťOdstrániťKejmy ♥.
So cool outfit! :)
OdpovedaťOdstrániťWould you like to follow each other?
http://dreameranete.blogspot.com/
Perfect! Great jacket! Well done! I am following you! Would you like to follow me back?
OdpovedaťOdstrániťxoxo
Love the hat- I just got one kinda like it but haven't worn it yet. Love it on you!
OdpovedaťOdstrániťlove the outfit!!!
OdpovedaťOdstrániťwww.mychoicebysorana.blogspot.ro
Awesome boots.
OdpovedaťOdstrániť